Fynd

Då har vi packat 7 flyttlådor till. Kläder, skor, surroundssystem, tavlor, tvättmedel, batterier...
Att man har så mycket grejer alltså!
Hittills har vi packat 37 lådor + några ute i förrådet! GALET!
Hur mycket kan man få plats med på 45 kvadrat egentligen?! Några lådor till lär det bli när vi ska lägga ner det sista av tallrikar, badrumsgrejer och mat imorgon...
 
Det är lite roligt vad man kan hitta när man flyttpackar och tömmer skåpen.
Någon har visst varit på McDonalds en aning för mycket...! :P
En annan har kanske några muffinsformar för mycket...
Eller jag vet inte vad ni tycker men jag blev förvånad när jag insåg hur många muffinsformar jag faktiskt har! Och detta är inte ens alla som är med på bilden... Får börja baka oftare ;)
Ja vi har då alla våra laster... ;)
 
Åh! Just nu säger yr.no strålande sol och 12 grader varmt på lördag, hoppas på det!
God natt!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0