You’re the one I think about each day

Dåligt med uppdateringar från min sida, jag vet.
Har inte så mycket att komma med denna vecka känner jag.
Dagarna flyger fram.

Igår efter MRL på sportlife hade jag en så skön kväll! Jag startade inte ens min dator.
När jag kom hem åt jag och körde igång en diskmaskin.
Sen fixade jag det jag behövde göra (mail och sms) via telefonen och sen satt jag och Simon i soffan och spelade Super Mario Bros på Wii! Då kände jag mig ledig! :D

Idag har jag haft SOVMORGON ända till kl 9! Vaknade bara till vid kl 6 när Simon gick upp.
Skönt!
Men ändå känner jag mig så urbota trött. Ont i huvudet. Är det vädret kanske?

Dagens händelse är att vi har varit och storhandlat och då menar jag verkligen STORhandlat, oj oj. Givetvis fick vi avstämning just idag...

I övrigt kan jag visa att min blomma som jag trodde var död har börjat blomma igen :)
 

Nu laddar vi för Bara Vara. Ikväll ska vi ha bio-tema och kolla på In Time! Det blir najs!
Imorgon ska jag först jobba och sedan har jag INGENTING PLANERAT! Jag njuter!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0