Mot Birmingham och vidare!

Då är det snart dags!
Snat åker jag till International Sugarcraft Exhibition 2012 i Telford utanför Birmingham!

Dit ska jag med mina härliga arbetskamrater på Tårtdecor!

Vi ska shoppa, kolla på massa fantastiska tårtor och sockerarbeten och bara ha roligt tillsammans!

Så om ca 7 timmar ska jag gå upp igen. Bäst jag går och lägger mig först.
Kl 04.15 kommer mina arbetskamrater och hämtar mig!
kl 05 ska vi vara på Landvetter och kl 06.55 går planet.
På söndagkväll åker vi ner til Frankfurt för att sova en natt innan vi åker tillbaka till Landvetter på måndag morgon och åker direkt till Tårtdecor och fortsätter jobba! Här kör vi järnet...! ;)

Väskan är packad och allt är klart.
Måste ju givetvis ha med mig sugardough när jag åker på tårtutställning, hahaha...!


Haha nej det är inte riktigt som det ser ut.

Men nu måste jag försöka sova i alla fall. Hoppas jag somnar tidigare än vanligt, dvs tidigare än midnatt!
Ha en bra helg i Sverige så hörs vi nästa vecka!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0