Sista gången på Mimers

Igårkväll hade vi sista Bara Vara på Mimers Hus. Vi kanske kommer vara på Mimers typ 1 gång i höst, men det är inget som är bestämt.
Så för att fira att det inte är sista Bara Vara, men sista på Mimers, bjöd vi på tårta!







Vår grymma rulltårtstårta blev mycket populär!


Den gick åt snabbt!

Kvällen till ära hade vi på oss plaggen från BaraVara-kollektionen!


Hulken.



Killarna fick plötsligt en briljant idé att slänga sig över Simon...!


Vi körde Singstar-turnering!


Vi körde även Mario Kart på gamecube.



Sista städningen på Mimers!


Nu ska jag iväg på återträff med min bibelskoleklass från 2007-2008. Kul!
Vi hörs imorgon om jag hinner!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0