Time, is going by, so much faster than I

Åh det är så underbart skönt, vårigt väder ute!
Är nyss hemkommen från MRL.
Ska hoppa in i en dusch, sen står Flygande Jakob och tvättid på schemat.
Sen ska jag kolla lite flygbiljetter, tågbiljetter och hotell! ;)

Denna veckan släpptes en rolig nyhet:
Nickelback kommer till Sverige i september! Äntligen!
Själv har jag inte lyssnat på Nickelback särskilt mycket men de har alltid varit Simons favoriter.
De har aldrig varit i Sverige förr och vi trodde nog knappt de skulle komma heller, så detta var en rolig överraskning.
Typiskt bara att de kommer just i september månad när vi har församlingshelg, flyttar med Tårtdecor och har Scandinavian Cake Show. Men vi ska allt lyckas klämma in en liten konsert också! ;)

Men det är mycket som är på gång nu och idag hopade sig tankarna så jag blev lite stressad.
Av någon konstig anledningen så är alltid våren så fullbokad.
Jag har någonting planerat nästan varje helg fram till midsommar nu...!
Måste sätta mig och försöka få lite klarhet i mina planer.
Ha! Vad klockren rubriken på det här inlägget blev plötsligt. Det är bara en textrad ur en av Nickelbacks låtar men den säger mycket.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0