The Change-Up

I fredags kollade jag och Simon på The Change-Up från 2011 med Ryan Reynolds, Jason Bateman, Leslie Mann och Olivia Wilde mfl i rollerna. 
Ryan Reynolds spelar i bl.a. Green Lantern och The Proposal. 
Filmer jag sett med Jason Bateman är The Switch, Trubbel i paradiset, Forgetting Sarah Marshall, Juno, The Break-Up, Snygg Sexig och Singel. Oj vad många filmer jag sett med honom utan att veta vem han var. Det är först nu jag har hört talas om honom.
Olivia Wilde spelar ju i In Time, i Tron: Legacy och i House, men Leslie Mann kände jag igen så otroligt väl men kunde inte placera henne. Men det visade sig att hon spelar i 17 again, I love you Phillip Morris, På smällen och The 40 year old virgin. Alla är filmer jag sett. Framför allt känner jag igen henne som Ursula i Djungel George!

Men nog om filmtitlar och skådeseplarna. Åter till The Change-Up.



Den var bra men tyvärr lite för mycket så att säga. Trodde den skulle vara lite mer fokuserad på annat. Men slutet var i alla fall fint.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0