Mirror Mirror

Idag har jag och Alexandra gått runt på IKEA i flera timmar och jag lyckades köpa bara fyra grejer, jag som inte skulle köpa något! Men jo, lite behöve jag allt. Jag menar, när de säljer en handduk för 3 kr kan jag bara inte låta bli!
Sen blev det XXL och Coop där jag fick tag på ett par träningsbyxor otippat nog. De hade 50 % rea så jag slog till, med lite puschning av Alexandra! ;)

När Simon slutade jobbet köpte han med pizza och sallad hem och sen blev det nya filmen Mirror Mirror från 2012 med Julia Roberts i rollen som den elaka drottningen. Snow White spelades av Lily Collins (spelar även tjejen i Abduction.)



Filmen var underhållande men tyvärr sämre än jag trott. Den var lite rörig och inte så förstklassig. Den kunde varit bättre helt enkelt. Men ändå helt klart kul att ha sett den och det var kul att se Julia Roberts spela en ond karaktär, det händer ju inte så ofta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0