MITT ÅR 2011, del 3

JULI: Blev en hel del dagar på Marstrand denna sommar, både pga bröllopsförberedelser och för att umgås med vänner!







Men lite annat än Marstrand hann vi också med...






I slutet av juli kom killarna och rövade bort Simon!

Bara några timmar senare kom tjejerna och rövade bort mig...!
















Så var det då all denna bröllopsplanering!!
Planeringsmöten med värdpar och familj,

Göra vigselhäften, festhäften, namnskyltar, fylla rispåsar osv osv...









Provställa bord och stolar i festlokalen på Marstrand

AUGUSTI: Den stora dagen närmade sig!
Efter provuppsättning hos frisören såg jag så här fluffig ut i håret


Kolla ut bra platser för fotografering med bröllopsfotografen

Manikyr

DAGEN INNAN bröllopet: En heldag på Marstrand, ALLT skulle bli klart!
TUR att vi hade så många snälla vänner och släktingar som hjälpte oss med allt!!!





En välbehövlig fika

Alexandra strök och strök...

Sådär! Då kunde gästerna komma!!

13 AUGUSTI!! Dagen då vi blev herr & fru Ceder!
Ni har ju redan fått se en hel del bilder från bröllopet under hela hösten nu,
men vad ni inte fått se än är porträttbilderna från bröllopsfotografen.
Så här får ni nu se vad vi gjorde precis innan vigseln:











DAGEN EFTER BRÖLLOPET var ganska hektisk.
Vi skulle checka ut, säga hejdå till alla, få med oss allt hem,
äta en liten bit till av bröllopstårtan hemma hos mamma och pappa

och till slut kunde vi äntligen få börja öppna alla våra fantastiskt fina bröllopspresenter!

TVÅ DAGAR efter bröllopet kom min moster och hennes man och min morbror och hans fru på besök!



I veckan som gick sen hann jag med en liten fika med Alex och Wictoria,

Universeum,
 
och Rix FM Festival,

innan det var dags för mig och Simon att åka på vår bröllopsresa till Grekland!
Denna resa har ni ju redan fått följa dag för dag, men här kommer bara några bilder ;)






Det var mitt juli-augusti 2011 det!
Fortsättning följer...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0