Girls just wanna have fun

Vid min frukost i godan ro imorse gick plötsligt strömmen!
Efter ungefär 10 minuter av konstanterande att strömmen tydligen kan gå även i en lägenhet och fundering på om jag borde bära ut kylskåpsmaten på balkongen, kom den tillbaka igen.

Ikväll har vi haft Bara Tjejer hos Julia!

Vi blev inte så många men hade ändock trevligt.
Macka, te, samtal och funderingar.

Efter att jag kört hem några tjejer styrde jag kosan hemmåt. Nu är jag ensam.
Simon är iväg och spelar innebandy och det löjliga är att jag inte vet var han är! Jag blandar ihop om det är innebandy med kyrkan eller chalmers haha... Men jag misstänker att han är på chalmers och han kommer la hem vid 12 någon gång...
Nej nu skall även jag dra mitt strå till stacken i det här hemmet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0