YOU're simply the best!

Vilken dag!
09.00 -Jobba
17.00 -Extrainsatt ungdomsråd
18.00 -Bön
18.30 -Församlingsledning
22.30 -Kom hem... Med ett leende på läpparna :) Varför vet jag inte :) Allmänt okej dag bara!

Ibland har jag klagat när det blir för mycket. För många uppbokade eftermiddagar i veckan.
Men jag har upptäckt att jag inte helt vill vara utan det.
Förra veckan var jag ledig varenda eftermiddag.
Så idag var det riktigt trevligt att vara i kyrkan en tisdag igen!

På ungdomsrådet åt vi fruktsallad med vaniljvisp och firade vår kära pastor Thomas som fyllde år igår!


Philip som fyller år imorgon fick också lite present!

Men det var inte för att fira Thomas eller Philip som vi hade extrainsatt ungdomsråd.
Nej det var för att kolla över vår annons.
Vi skall nämligen rekrytera en ny ungdomspastor. En så kallad blänkare skall ut i den kristna dagstidningen Dagen på fredag, men det är via en hemsida som man kommer få mest information om tjänsten.
Denna hemsida har byggts upp enbart för denna rekryteringsprocess och ni bara MÅSTE spana in den!!

WWW.SVERIGESBASTAPASTORSTEAM.SE
- Kolla framför allt på filmen! Visst blir man GLAD av den?! :D

Hemsidan är dock inte helt klar än, texten håller på att redigeras och så skall det komma ut en bild på oss i ungdomsrådet som vi tog idag. Tyvärr var alla i rådet inte där ikväll, bara 8 av 12 är med på bilden :/
Förutom att jag ser ut som en liten valross på golvet är det en kul bild!



THAT IS HOW WE DO IT!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0