Jag är en liten fuling

Idag tränade jag på Sportlife inne i centrum istället.
Jag gick på MRL (Mage, Rumpa, Lår) och det var såå jobbigt med riktigt gött efteråt!
Det kändes att man verkligen gjorde något bra för kroppen. 

Eftersom jag har så svårt att bestämma mig för vilket träningskort jag ska köpa (och var) så har jag inte köpt något än. 
Först fick jag träna gratis en vecka på Sportlife i Rollsbo tack vare att jag gick dit med Miriam som har ett kort. Nu har den veckan gått och idag tänkte jag att jag betalar för enbart passet innan jag bestämmer mig för att binda upp mig någon längre tidsperiod. Men då hade jag sådan tur att jag nu får träna gratis i en vecka inne i centrum också! Känner mig nästan lite ful att jag inte betalar någon gång...

Det är lite tråkigt dock att kakor är min stora svaghet... ;P

Bild tagen för snart 2,5 år sedan när jag och Ellinor skulle på Alexander Rybak!

Efter att nu ha slappat i soffan i en timma och kollat på Familjen Annorlunda (den här gången missade jag det inte) är det dags att ta tag i disken och maila till team 2night ledarna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0