Mitt julpyntade hem: Vardagsrummet

Så här ser det ut nu i vardagsrummet hemma hos oss!
Äntligen är alla gardinstänger, julgardiner och julpynt på plats.
Stjärnan köpte vi i Ullared. Egentligen var den till för att hängas upp, men jag ville så gärna ha den på en fot. Som tur var passade den på en lampfot vi hade sedan tidigare!
Gardinerna är från Ullared och duken på det runda bordet är den jag köpte på Hemtex.
Granen fick vi klätt i lördags. Det är bara en plastgran, men den duger åt oss :)
Vi satsar på silver, grönt och svart i granen. Det saknas bara lite glitter för det räckte inte hela vägen ner, så det måste vi få tag på.
Några röda detaljer har vi i granen också, från Villeroy & Boch på Avenyn där man kan köpa vår service som vi samlar på.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0