Bara Varas Uppesittarkväll

I fredags hade vi julavslutning och Bara Varas alldeles egna uppesittarkväll: Bara Sitta Uppe!
Vi hade glöggmingel, gröt, musik, tävlingar och bingolotto med fin fina priser sponsrade av ett antal olika företag runt om i Kungälv och Göteborg, vilka jag berättade om HÄR!
Alla sponsringsprodukter slog vi in i julklappspapper. Totalt blev det 40 olika julklappar!
Kvällens konferencierer använde bingo-spelet som jag och Simon köpte i Ullared och lottade fram nummer.
Om man fick bingo fick man gå fram och välja ett paket.
Olivia hade sådan tur och vann både en julgransbakform från Tårtdecor, en bil och ett bord! :p
Jag vann Tex Mex Tapas tallrikar och Simon vann en halsduk, solglasögon och ett rattlås.
Vi hade plockat undan alla stolar i hela kyrksalen och placerat ut bord istället. Just denna kväll var det tydligen epa-träff i Kungälv så plötsligt stod totalt 30 epa-traktorer parkerade utanför kyrkan och in vällde ett antal ungdomar.
Gröt-servering.
Vårt alldeles egna husband.
Diverse tävlingar...
När kvällen var till ända var det bara att plocka undan alla bord, dammsuga hela kyrksalen, svabba golvet och ställa tillbaka alla stolar. Vilken lyckad kväll! :D
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0