Bad Teacher

Igårkväll var första lördagkvällen hemma på typ 3 veckor, så jag och Simon skulle ha en riktig mysfilmkväll. Är det inte märkligt hur det ofta blir så att när man verkligen planerat att se på film länge så är det svårt att välja och det känns som att det inte finns någon bra?

Vi såg i alla fall Bad Teacher från 2011 med Cameron Diaz, Justin Timberlake och Jason Segel i rollerna.

Den var inte bra. Okej kanske lite. Men mest var den bara konstig och väldigt annorlunda. Blev lite besviken för jag har verkligen börjat gilla Cameron Diaz som skådespelerska, framför allt efter hennes fantastiska roll i "Allt för min syster". Och Jason Segel gillar jag också mycket, han spelar i "Forgetting Sarah Marshall" som är en jättebra film, för att inte tala om "How I met your mother" som han förmodligen är mest känd för!

Det är kul det där med skådisar. Jag letade runt lite på IMDb. Mila Kunis (That's 70s show) spelar i "Forgetting Sarah Marshall" och vad hittade jag om inte att hon i år är med i en ny film med Justin Timberlake som heter "Friends with benefits". Den måste jag se!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0