Sista flyttlådan!

Denna dagen blev verkligen allt annat än som planerad.
Sedan länge hade vi planerat in Ullared denna dag, men då det i slutändan inte riktigt gick ihop sig valde vi att stanna hemma.
Först tänkte vi ha en riktigt lugn dag hemma, se på två filmer och bara ta det lugnt i soffan.
Men istället bestämde vi oss för att försöka hitta en ny byrå eller något liknande för att bli av med den sista flyttlådan. Vi började med second hand för där kan man ju hitta riktigt bra fynd, men tyvärr fanns det inget alls intressant idag. Vi åkte då vidare till IKEA, där julen redan var i full gång.

Jag drack årets första julmust, även om jag bara någon timme tidigare hade sagt att jag minsann inte skulle dricka någon julmust före första advent!

Det bästa av allt är att vi otroligt nog hittade en byrå!!
En svartbrun som matchar resten av det svarta i vardagsrummet. Lagom hög och djup så det inte känns som om den tar för mycket plats i vår lilla lägenhet.



Nu känner jag mig riktigt nöjd och glad! Det är som om lägenheten äntligen fallit på plats. Även om mycket var i sin ordning innan, så kändes det ändå inte hundra procent klart när vi fortfarande hade en flyttlåda kvar. Så nu känns det fullbordat. Jag behöver inte ha några jobbiga lådor under sängen längre utan vi fick ner allt i byrån! Och en del som vi aldrig använder har fått åka ut i förrådet. Gött.

Det blev ingen lugn dag, men vi fick saker uträttat istället och jag är nöjd!
Nu hinner vi se på en film i alla fall...!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0