BREAKING DAWN!!!!!!!!!!!!!

Nyss hemkommen från bion.

Den var sååååååååå bra!



Jag tycker verkligen att de lyckades fånga första delen av boken bra. Breaking Dawn var bättre än Eclipse. Det var så mycket känslor med och det var så fint att det kom glimtar från de tidigare filmerna. Grymt också att Stephenie Meyer faktiskt var med i en scen, även om det bara var i någon sekund man såg henne. Så jag är nöjd! Och nu längtar jag jättemycket tills sista delen kommer!! Ska bli intressant att se hur de format Renesmee och allt som händer på slutet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0