Bara Vara Café Mimers -Tillfälle 5

God morgon bloggen!
Medan solen bryter fram utanför mitt fönster sitter jag här i min ensamhet och lyssnar på julmusik. Simon har åkt iväg på kalas till sin farmor i skåne. Men jag ska på mitt yngsta kusinbarn Antons dop idag, så jag stannade hemma.

Det blev en riktigt rolig kväll på Mimers igår! Det kom massa ungdomar och vi hade satt upp ett tv-spel som blev väldigt populärt. Vi hade även pyntat lite extra nu när det är första advent imorgon.



Nya, snygga outfits.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0