Water for Elephants

För att fira vår dag var vi först och åt, sedan gick vi på bio!
Vanligtvis brukar jag gå på bio nästan en gång i månaden, men på sistone har jag haft lite fullt upp... Jag tror inte jag varit på bio sedan vi såg Prins Caspian och skeppet Gryningen i julas. Längesen!
Därför var det extra trevligt att gå på bio idag!
Vi såg den nya med Robert Pattinson och Reese Witherspoon: Water for elephants!


Den var helt fantastisk! Vacker, unik, tragisk men med ett lyckligt slut.
Framför allt var det kul att se Robert Pattinson i fler roller än bara rollen som Edward.
Kolla bara på honom på bilden nedan. Så annorlunda!

Men jag undrar hur det kändes för honom att ha en karaktär som heter Jakob, när Jakob i vanliga fall är hans fiende hehe? ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0