Ring, skor och pizza

Vad händer i mitt liv när jag inte har en c-uppsats att skriva på kanske ni undrar?
Jo det ska jag tala om!
Jag jobbar hela dagarna (eller ja, i alla fall måndag-torsdag).
Idag efter jobbet åkte vi och provade min vigselring.
Sedan blev det lite spontan-shopping och buffé med tacos och pizza.
Simon fick tag på skor att ha på bröllopet!
Jag köpte presenter.
Testat mitt nya strykjärn har jag också hunnit med, har strukit 6 st dukar.

Det är verkligen givande att jag bloggar om vad jag gör -då får jag se vad jag faktiskt gjort. För jag undrar vad som hänt? Är det bara när jag producerar vetenskaplig text som jag anser att jag åstadkommit något nu för tiden? Dumbom!


Men den här pizzan åt jag inte idag.
Den åt jag på vår 5-års dag!
Fint ska det va! Kebabpizza o allt! Haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0