Just go with it

Har precis sett Just go with it från 2011, eller "Min låtsasfru" som den heter på svenska, med Adam Sandler, Jennifer Aniston, Nicole Kidman mfl i rollerna!

Den var jättebra!! Precis en sådan film jag var sugen att se!
En som vid en första anblick verkar vara en lagom mysig och humoristisk film, men som visar sig vara verkligen bra, välgjord, detaljrik, varm och galet rolig!! Helt perfekt!
Den innehöll sådana där scener som egentligen inte tillför något till berättelsen, men som är så bra att de är med för de beskriver liksom en "vanlig" situation som man kan känna igen sig i. Det är de vardagliga tingen som gör det. Haha detta låter precis som det jag skrev sist när jag sett en film med Adam Sandler: Grown ups. Sandler regisserar ju även sina filmer nu för tiden, kan det vara så att han som regissör passar mig väldigt bra kanske?

Med andra ord, denna film visade sig vara precis som "Dumpa honom", "I am number four", "Life as we know it" eller "Fired up". Filmer som man tror ska vara lagom underhållande filmer men som visar sig vara jättebra!
Jag säger: Se Just go with it!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0