I will survive

Jag överlevde!
Än så länge i alla fall...
Själva opponeringen gick bra. Opponenterna påpekade bra saker.
Sådant som vi själva tänkt på, eller hade ett bra försvar till.
Det examinatorn sade muntligt till oss känns överkomligt, handlade mest om struktur och formalia-fel, MEN hennes skriftliga krav på komplettering har inte kommit ännu så jag vet inte med säkerhet hur mycket det blir att göra. Så jag sitter här på nålar tills de kommer. De ska komma ikväll sa hon.
Men vi tänker att om det är något riktigt stort som skall göras så borde hon ju tagit upp det muntligt. Så vi hoppas på det bästa.
Vi får i alla fall räkna med 1-2 veckor till...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0