Pensionärsgöra...

...okej kanske inte riktigt pensionär hehe, men idag blev en liten "ta-hand-om-blommorna-dag". De behöver ju också näring och kärlek :)

Den här till exempel. Den ser inte mycket ut för världen. Halvt död. Jag köpte den på Kvibergs marknad för ett tag sedan och kånkade hem den på bussen tillsammans med massa andra kassar och väskor. Den är inte den vackraste blomman direkt, men det kommer minsann nya blommor på den hela tiden, kul!

Sen hoppas jag att den här ska växa till sig och bli riktigt stor. Lika stor som krukan, typ.

Jag har ju min pelagon också (tant-varning) som växer så det knakar!

Men nu ska jag ta och fortsätta med innehåll till festhäftet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0