Möhippa

Ingenting anade jag efter att Simon förts bort.
Linda och Ellinor kom vid kl 11 som vi bestämt för att hjälpa mig med fest- och vigselhäftena.
Men efter vi ätit lunch skulle Ellinor plötsligt gå ut till bilen där hon av någon anledning hade glömt en påse med grejer som jag skulle ha.
När hon kom tillbaka hade jag 15 minuter på mig att packa...

Tyvärr har de tagit min älskade kamera (känner mig naken och begränsad) för jag får inte se bilderna som togs idag så jag kan tyvärr inte visa något och jag antar att jag inte får berätta något heller, så resten får ni veta på bröllopet eller dagarna efter!

Kan bara berätta att Simon fortfarande är bortrövad. Undrar var han är och vad han gör nu. Spännande!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0