Van Helsing och Patrik 1,5

I förrgår såg jag Van Helsing. Den var väldigt annorlunda och lite halvt äcklig (alltså inte läskig, utan äcklig). Vampyrerna och varulvarna i denna filmen är ganska annorlunda jämfört med dem i Twilight om man säger så... Men med Hugh Jackman i huvudrollen så kan man ju ändå inte annat än att tycka den är bra ;)

Nu precis har jag sett Patrik 1,5. Den var typiskt svensk, söt, lite tragisk men ändå mysig!
Nu ska jag gå och lägga mig för imorgon ska jag upp och sjunga för min älskade Simon som fyller år!<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0