MITT ÅR 2011

Så här på årets sista dag tänkte jag ge er en "liten" resumé från mitt år.
Vet dock inte om jag hinner visa hela idag, för snart bär det av på nyårsfirande (vilket ni säkerligen kommer få se imorgon..!)

2011
JANUARI:
Året började med att min älskling fyllde 21 år!

Vi gjorde klart inbjudningskorten till bröllopet och skickade iväg.

Vi sa hejdå till Therese som skulle åka till Sydamerika och vara borta i ca 3 månader.

FEBRUARI: Jag & Simon gick på Bröllopsmässan!





Jag, Alexandra, Wictoria, Emma och Hanna åkte till Göksäter och shoppade loss.

BARA TJEJER drog igång!


MARS: Simon fick tag på en studentlägenhet!




Simon & jag var på Marstrand och spanade för första gången in kyrkan som vi skulle gifta oss i.

Jag, Ellinor och mamma var på konserthuset och tittade på Mia Skäringers show!





Nej nu hinner jag inte mer, måste åka nu.
Fortsättning följer imorgon!

Hoppas ni alla får en en härlig nyårsafton!
Ett riktigt GOTT NYTT ÅR vill jag önska er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0