The Runaways!

Nu har jag sett The Runaways...Äntligen!!
MEN, jag blev faktiskt lite besviken. Hade nog för höga förväntningar.
Det kändes aldrig som om filmen riktigt kom igång, den gick aldrig på djupet på nåt sätt...
Det hände mycket men handlingen gick bara vidare utan nån särskild förklaring eller att man fick svar på saker o ting. 
Ja det är svårt att förklara. Den var i alla fall inte riktigt som jag tänkt. 

Men hur som helst så var det riktigt intressant och kul att se Kristen Stewart och Dakota Fanning spela såna roller! De är verkligen duktiga skådespelare! Joan Jett och Cherie Currie är ju inga vanliga roller att spela direkt...

Och jag måste säga att de lyckats riktigt bra med att efterlikna de riktiga Runaways.
Här är det ju nästan svårt att se vilka som är original och vilka som är kopior... ;P

Ja riktigt lika är dom!




Det är ju riktigt coolt att dom har träffats i verkligheten också!! :D

Men jag måste säga att jag tycker att Dakota Fanning faktiskt är finare i kort och uppklippt hår än i långt och rakt hår. Eller vad tycker ni?



Haha hittade en urgullig bild på Dakota när hon får ett skrattanfall i scenen där hon "ramlar" i filmen! Här ser man verkligen att hon faktiskt inte är så gammal. Annars är de ju väldigt bra på att lyckas få unga människor att se äldre ut än vad de är (och tvärt om för all del...)



K r i s t e n  &  D a k o t a !



Till sist vill jag bara säga att JAG faktiskt har sett Joan Jett LIVE!!
Det ni!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0