Scandinavian Cake Show 2010

Ja då är detta årets tårtutställning över!
Det har varit riktigt roligt!
Om du inte var där så missade du något ;)

Här kommer i alla fall lite bilder:

Här kunde man handla! Jag vet inte hur Shabby Chic jag lyckades bli men söta sjalar hade vi alla på oss i alla fall! :)

Här kommer lite bilder på årets tävlingsbidrag: (klicka på bilderna)






Detta är bara ett litet urval av alla tårtor som var med i tävlingen.
Jag tänker inte avslöja vem som vann än, utan det får du spana in på Tårtdecors hemsida istället eller i tårtbloggarna jag länkat till här till höger i menyn! ;)

Här är det vackra Shabby Chic temabordet:



Är dom inte HELT otroliga!?! :D

Fler söta tårtor:



Ja som sagt, detta var bara några av alla de tårtor som ställdes ut denna helg.
Men jag tror att inom kort så kommer bilder på alla tårtor finnas på Scandinaviancakeshow eller på Tårtdecors hemsida.
Det är bara att klicka runt! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0