Projekt och allmänt krafs

I want your ugly
I want your disease
I want your everything
As long as it’s free
I want your love

Bra dag idag, igen ! Åh kommer verkligen sakna min grupp sen :/
VI BLEV KLARA MED PERSONALHANDBOKEN IDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D Samt Sitekartan och projektrapporten (i princip). SÅ gött!! Imorgon ska vi bra göra klart utvärderingsrapporten och sen är det bara att öva på redovisningarna som är v.12. Jippi!

Har bara en individuell uppgift kvar att skriva som ska in 31 mars. Men jag börjar bli lite irriterad, skulle verkligen vilja ha lite info om näst kommande kurser nu men det går inte att hitta någonstans. Jag kan ju inte planera mitt liv ju! :(

Imorgon är det VIP-dag på KappAhl. Jag får 30% rabatt :) Ska beställa kläder ur några kataloger också tror jag, för pengar som inte finns ;P Nä men nu när våren börjar komma vill man ju uppdatera lite!

Ibland längtar jag båkat i tiden... Men mest längtar jag framåt!


Åh önskar fortfarande att någon kunde hjälpa mig att göra min blogg snyggare. Den är ju pinsamt ful!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0