Näst sista dagen år 2010

Snart är år 2010 över.
För mig har det varit ett ganska vanligt år.
Mitt liv har rullat på som vanligt med plugg, jobb och andra ansvarsområden och uppgifter. Det som har varit lite nytt och annorlunda är väl allt bröllopsplanerande! Köpa brudklänning gör man ju inte varje år ;P

Nästa år lär dock bli TOTALT nytt och annorlunda för mig: Jag tar min examen, jag ska flytta, jag ska gifta mig och förhoppningsvis hitta ett bra jobb! :D Alllt händer på en gång! Så jag har otroligt mycket underbart att se fram emot med 2011!!!
Nu vankas det gröt och skinkmacka med släkten!

Imorgon på självaste nyårsafton blir det fyrverkerier, restaurang och firande tillsammans med vänner i Göteborg!
Bilder kommer, var så säker ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0