Tävling!

Jag är med i en tävling som Twilightobsession (som jag ju redan har en stående länk till här i menyn till höger) anordnar! :)
Twilightobsession är en blogg som samlar allt som är värt att veta kring Twilight-sagan på ett enda ställe och det är hur bra som helst!

Tävlingen går ut på att man i sin blogg ska visa vilka "Twilight-grejer" man har. Så här kommer mina grejer: (nörd-varning!)

Till att börja med har jag ju självklart alla fyra böckerna + Bree Tanners andra liv.


Jag har sparat mina biobiljetter från New Moon och Eclipse!

New Moon gick jag på två gånger, först på biopremiären 20/11 -09 då jag satt i de extra breda stolarna på rad 7 ;) och sen gick jag en gång till! Eclipse var också biopremiären 30/6 -10.

Twilight såg jag tyvärr aldrig på bio, men däremot så har jag den på dvd tillsammans med New Moon! (special edition)

Längtar så tills Eclipse släpps på dvd!!

Jag har även både Twilight och New Moon Original Motion Picture Soundtrack!


"Twilight bakom kulisserna" är en riktigt intressant och avslöjande bok om hur Twilight blev till och som jag är glad att jag har! :)


Sen har jag två stycken stora planscher (100cm x 70cm)!
En på Jakob och en på Bella!


För övrigt kan jag berätta att jag är en riktig liten foto-fantast, jag älskar bilder!! Därför har jag samlat ihop massa bilder från Twilight-sagan på min dator. För närvarande har jag 35 bilder från Twilight, 41 bilder från New Moon, 23 bilder från Eclipse och 18 bilder från Breaking Dawn. Och så har jag 35 övriga bilder (t.ex. på skådespelarna).
Här är ett exempel på vad som kan synas på mitt skrivbord:

I sidpanelen rullar ett Twilight-bildspel! :)
(Har även Twilight som skärmsläckare i min mobil)

Till sist har jag gått och köpt mig "Julia Stars Eclipsespecial" som Twilightobsession tipsade om! ;)


Tack för mig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0