När snön faller drar jag till Östersund!

Årets första snö!!! :O Visst det är fortfarande så varmt på marken att den inte lägger sig, men det snöar i alla fall!
Så passande, för ikväll åker jag till norrland! :) Ska hälsa på min bästaste bästa vän Linda som pluggar i Östersund!! Ska bli så kul :D Men det känns overkligt på nåt sätt. Har nog inte fattat att jag åker än... Vi är ett härligt gäng som ska hälsa på Linda, det är jag, David, Lotten och Hanna! (: Sen kommer jag hem på måndag.
Så nu måste jag skynda mig, måste hinna plugga lite innan jag måste packa!! Tåget går kl 19 ikväll....
Med andra ord kommer jag inte skriva här på några dagar nu.
Bye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0