Transformers 3

För ett bra tag sedan kollade jag och Simon på Transformers 3, Dark of the moon från 2011. Jag har sett de två första filmerna och gillat dem men ville först inte se den tredje filmen. Mest berodde det på att Megan Fox inte längre skulle vara med och det verkade bara bli mer och mer krigande. Jag gillade filmerna mest för kärlekshistorien mellan Sam och Mikaela och för den stora portion humor som dessa filmer faktiskt innehåller. Så när Transformers 3 hade biopremiär gick Simon ensam och såg den på bio. Men så för ett tag sedan kände jag ändå att jag måste se den tredje filmen också, när jag nu sett de första två.
Den var inte lika bra som de två första, men absolut helt okej. För mig blir filmen bra mest för att Shia LaBeouf spelar så bra, men också för att även Josh Duhamel (Life as we know it) spelar i dessa filmer!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0