Pitch Perfect

Förra lördagen när jag bara var ledig och slappade kollade jag på Pitch Perfect från 2012 som Ellinor tipsat om att jag borde se! :)
Huvudrollen spelas av Anna Kendrick (What to expect when you're expecting, Twilight-filmerna). Fler skådespelare är Skylar Astin (inte sett någon film med honom innan), Brittany Snow (John Tucker must die, The Pacifier mfl) och Alexis Knapp (So undercover, Trubbel i paradiset) mfl. 
Den var härlig och medryckande, men jag blev lite besviken på slutet för jag tyckte det var för öppet. Så min åsikt om filmen blir att den var bra, men jag trodde den skulle vara bättre.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0