Selektera och prioritera

En liten bild på mina inköp från tårtutställningen i helgen!

Idag är jag ledig och här ska grejas!

Inser att det nog tyvärr kan ta ett tag innan jag får ut bilderna från tårtutställningen på bloggen för jag har flera hundra tårtbilder att gå igenom och välja ut...!
Idag bakar jag för fullt och ikväll har vi sommaravslutning på Bara Vara. Imorgon ska jag jobba och hjälpa Linda & Emanuel att flytta och sen får vi ju inte missa att heja på Loreen i Eurovision Song Contest (härligt att hon gick till final igår!). På söndag är det vår värdgrupps tur att fixa kyrkfikat på gudstjänsten. Nästa vecka fyller jag år och ska ha två kalas och så är jag bjuden på två studenter. Så ja, vi får se när jag hinner! Lär bli en hel del bilder jag vill få ut på bloggen nu med tanke på alla händelser som ligger framför! :) Så håll ut! Den som väntar på något gott... ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0