The Avengers

Som sagt, i söndags såg vi The Avengers på bio. Den hade biopremiär nu i helgen om jag inte fattat fel...

Den var inte min typ av film. Jag har inget emot action-filmer och äventyr. De är oftast bra och mycket humoristiska. Men jag har så dålig koll på det där med superhjältar. Har aldrig sett Hulken, Thor eller Capten America. Har inte ens sett en vanlig superman-film eller läst några serier. Som tur är har jag i alla fall sett Iron Man, både ettan och tvåan.
Jag går väldigt mycket på vilka som skådisar som är med i filmen jag ser, så jag tyckte ändå den var helt okej eftersom Scarlett Johansson är med! ;)

Snacka om att vara ensam tjej bland alla männen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0