No more

Ja igårkväll avslutades Top Model Sverige, Familjen Annorlunda slutade förra veckan, i och med det har jag nu inget mer att se på tv. Skönt!
Det blir först till hösten när Bonde Söker Fru drar igång.
Visst kan det säkert finnas program att se på. Nu har jag ju en tv med massa kanaler.
Men det är inget som lockar mig. Jag lägger hellre tiden på annat.
Bloggen till exempel ;)

Det var Alice Herbst som vann Top Model Sverige. Välförtjänt tycker jag!

Jag gillade både Alice och Klara. Klara var länge min favorit. Men Alice var mer lämpad för ELLE-omslaget. Klara kommer nog få många jobberbjudande ändå.
Nu måste man ju köpa nästa nummer av ELLE bara för det, jag som aldrig köper sådana tidningar annars!

Programledarna Jonas Hallberg och Izabella Scorupco.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0