Cupcake-mani

Just nu har jag dille på Cupcakes och Cupcakes-grejer!
(Är det för att det i allmänhet är populärt med det just nu??)

Jag har ju flera gånger förut visat mina fina cupcakes-burkar...
 
Den här cupcake-tårtan från Scandinavian Cake Show 2009 är ju så söt så man smälter!

Tårtdecor har för övrigt väldigt mycket söta cupcakes-grejer du kan spana in!

Sen är det ju inte helt fel att faktiskt äta några cupcakes också!! ;)

För ett tag sen hade vi cupcakekväll i kyrkan, hur gott som helst!
(Tyvärr hade jag bara min mobil med mig så den fick agera kamera)
Klicka på bilderna för att se större bild.
 
Till sist så fick jag av mamma ikväll en jättesöt cupcake-ask!!

Den passar perfekt in på badrumshyllan att förvara mina armband i!

Ja det var väl det jag tänkte på angående cupcakes just nu...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0