Nu kryper han!

I söndags tog jag med mig systemkameran så nu har jag äntligen lite bättre foton att bjuda på! Simon hade ljudet på gudstjänsten så då tog jag och Elias spårvagn och buss upp till Kungälv som vi brukar när Simon åker tidigare. Den extra timmen vi får hemma är mycket värd. Efter gudstjänsten var hela Simons familj (8 vuxna + Elias) på middag hos Simon föräldrar! Då passade jag på att fota Elias när han kröp runt och lekte. Inte så lätt att fånga honom på bild längre nu när han är så rörlig, men här får ni i alla fall den senaste uppdateringen på hur han ser ut nu:
Vi tittade på lite kläder som Simon och Josef hade när de var små och Elias fick prova en overall och ett par skor. Liiite för stort ännu! ;) 
Kvällen avslutades med Ticket to Ride!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0