Nu är du välkommen, Advent

Så där! Vi hann klart! :) Nu är allt på plats utom julpynt, men det är ingen brådska. Det kan jag dekorera med i lugn och ro när jag hinner. Jag brukar sikta på att ha framme julpyntet till lucia ungefär. Känns väldigt skönt att vi hann få upp alla gardiner i tid. Igår fick jag jättemånga fina julblommor, mossa och granris av mamma som jag dekorerat och fixat idag. Det är så vackert med julstjärnor, amaryllis och hyacinter!
 
Jag hann dock inte fota innan det börjat skymma så bilderna blev lite sådär... Men så här ser det ut hos oss nu i alla fall: 

Nu längtar jag efter att få tända första ljuset på söndag! Hoppas ni får en fin adventshelg! Nu väntar sköna jullakan i en renbäddad säng. Imorgon ska vi upp tidigt för att åka på avslutningen av Pingst Ledarutveckling i Smyrnakyrkan i stan. Det blir en heldag från morgon till kväll. Då ska Elias fastrar vara här och passa honom hela dagen. God natt! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0