You light up my life

Idag är en sådan där dag då jag bara vill dra täcket över huvudet och fortsätta sova. Känner mig helt dränerad på energi idag. Helgen har varit jättemysig och rolig och gett mig positiv energi. Hur kan allt bara försvinna över en natt? Idag är jag trött och seg. Har tusen tankar som snurrar i huvudet och belastar min lilla amningshjärna. Min vardag känns lite kaotisk just nu. Det är så många negativa saker som händer och så mycket att reda ut och få ordning på. Jag orkar inte med det. Tur jag har Elias, när han tittar upp på mig med sina söta ögon och avfärdar sitt största leende då får jag ny energi! Jag behöver inte prestera någonting, för honom är jag det bästa som finns och det är så stort!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0