Trött liten kille

God morgon!
Så här ser det ut hos oss just nu:
Tröttaste killen i stada! Han hade lite svårt att somna igår, han somnade någon gång strax före midnatt när han annars brukar somna vid 22-23. Sen sov han till 06.40 då han vaknade och var hungrig. Han verkade så pigg så jag trodde inte han skulle somna om, men jag la honom vaken i vagnen efter amningen och gick och la mig igen. Han måste somnat för nästa gång han skrek till var klockan 9. Skönt att jag fick sovit en stund till! Jag tog upp honom och trodde han ville äta, men han var så trött så han somnade om på amningskudden. Där har han nu sovit sen dess och nu är klockan snart 11, lille tröttisen! Fattar inte hur han kan sova så mycket, han sov ju ändå över 6 timmar i sträck i natt! Men det har väl varit en ganska intensiv vecka för honom med babysim, spelkväll i Bohus, massa folk här, babysim igen, vaccination och ännu fler gäster så det är kanske inte så konstigt att han är trött idag. Det tar nog mer på krafterna på honom än vad vi tror. Nu skrek han precis till men somnade visst om igen. Han ska få sova så länge han vill lille plutten!
 
Hoppas ni får en fin lördag! Här strålar solen och det skall bli sommar-varmt idag! Vi har inget planerat så jag tänkte försöka hinna bygga ihop Elias spjälsäng som jag tänkt i 3 dagar nu! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0