Slutet för en innebär början för en annan

I måndags såg jag de två sista avsnitten av How I met your mother. Alltid lika tråkigt när en serie tar slut tycker jag. Man fäster sig så och serien blir en del av ens vardag på något vis. Tror alla som följt How I met your mother blev lika förvånade över hur den slutade! Men när sista säsongen släpps på dvd här i Sverige ska det tydligen komma ett alternativt slut. Har redan sett ett annat alternativt slut gjort av några fans.
När jag hittat en serie jag tycker om så mycket har jag svårt att se att jag skulle uppskatta någon annan serie lika mycket. Jag funderade på vilken serie jag skulle börja följa här näst. Det blev GLEE. Denna serie har jag egentligen alltid velat börja följa för den verkar vara i min smak innehållande kärlek, dans, sång och musik! Men jag måste säga att jag blev lite besviken. De första avsnitten imponerade inte. Den kändes rent av B. Men igår när jag såg avsnitt 4 vände allt och idag vid avsnitt 5 fick jag för första gången gåshud. Så jag tror allt jag kommer gilla den. Men om den kommer gå om How I met your mother, Heroes eller That's '70s show på min lista över favorit-serier återstår att se!
 
 
Men åh jag saknar ändå det sköna gänget i HIMYM!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0