Robin & Barney

Det är lite komiskt.
Nu när jag sett klart How I met your mother vem dyker upp i nästa avsnitt av Glee om inte Neil Patrick Harris som spelar Barney Stinson! :D Man förstod ju i How I met your mother att Neil kan sjunga, men nu fick man verkligen se honom sjunga ut på riktigt och oj vad han är begåvad! Riktigt kul att se! 
Nästa film jag såg efter att jag sett klart How I met your mother var "Delivery man" och där visar sig Cobie Smulders vara med som spelar Robin Scherbatsky! Så otippat! Simon följer också en del serier och en av dem är "Agents of S.H.I.E.L.D". Jag såg några glimtar i bakgrunden häromdagen när han tittade på den och plötsligt dyker Cobie Smulders upp även i den serien och visar sig vara en av agenterna! Hade jag vetat vem hon var när jag såg "Avengers" så hade jag sett henne där också. Känns lite som att "man ser det man vill se". Nu poppar de upp här och där. Men Cobie är ju en riktigt duktig skådespelerska tycker jag. Kan både spela humoristisk och flummig som Robin kan vara ibland, eller seriös som i "Safe Haven". Me like!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0