Mamma

Mors Dag är lite speciellt för mig. Jag är född på Mors Dag och i år fick jag själv för första gången känna hur det är att vara mamma och få vara inkluderad bland alla mammor som firas på Mors Dag! Tänk att jag får vara mamma till denna underbara pojke! Tänk att jag får uppleva ett barns förutsättningslösa kärlek och att jag får uppleva den enorma kärlek man känner för sitt barn!
 
Tyvärr glömde jag systemkameran hos Hanna o Simon igår kväll så jag kan inte visa er vad min Mors Dag innehöll, men jag ska hämta den imorgon så jag hoppas jag hinner blogga mer imorgon eftermiddag. Men jag hade i alla fall en mycket härlig dag igår med massa sol, familj och vänner! :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0