Sociala veckan

Den senaste veckan har varit riktigt härlig! Som ni säkert märkt har jag haft fullt upp eftersom jag inte bloggat ordentligt sedan i lördags.
 
I lördags var vi ju på kalas (Elias första) och där fick jag träffa vänner både från högstadiet, gymnasiet, bibelskolan och högskolan! Trevligt! Så roligt när man får chans att hålla ihop med vissa vänner så länge!
Bilden till vänster nedan är från den 5 januari.
Bilden till höger är från i lördags, samma lägenhet, samma gäng men plötsligt var vi en till ;) 
I söndags var vi äntligen på vår första gudstjänst sedan Elias föddes, som jag längtat till kyrkan! Det var så roligt att träffa alla! Efter det var det ungdomsråd och sen var vi på middag hos Simons föräldrar där det blev mycket fotograferande med Elias och hans pappa, farfar, gammelfarfar och gammelfarmor.
Fyra generationer på samma bild!
 
Måndag-onsdag hade vi min moster, kusin och två kusinbarn på besök. Det var så roligt att de kom!
Hela tisdagen var jag och Elias hemma hos Elias mormor och morfar. Vi myste med barnen, gick barnvagnspromenad och åt våfflor, det var ju våffeldagen! :)
I onsdags var vi på Klädkällaren hela högen. Elias första butiks-besök. Det gick jättebra, han låg lugnt i barnvagnen och sov hela tiden, förutom vid ett tillfälle då han var hungrig och ville äta. Oftast går det bra bara vagnen rullar, men den här gången gick det även bra när vagnen stod still under hela tiden vi åt lunch. Skönt!
Ellinor lyckades fånga ett så roligt ögonblick då Elias brast ut i världens leende haha! :D
Efter besöket på Klädkällaren åkte våra släktingar hem till småland igen och jag och Elias åkte förbi och gosade hos Lisa en sväng.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0