Lazy day

Idag är en solig och fin söndag, det känns som vår ute och vi har haft besök av min kusin och hans fru från Jönköpings-trakten!
I övrigt händer inget särskilt här hemma idag. Har funderat på att gå ut och gå i det fina vädret men kommer aldrig till något beslut. Är egentligen för trött för att orka tror jag, känns som om jag skulle kunna lägga mig i sängen och somna... Det är lustigt hur det går upp och ned, vissa dagar hinner jag inte få i mig lunchen innan den kallnat, andra dagar känns det som jag har all tid i världen och kan knappt komma på vad jag vill göra. Så blir det med en bebis som styr livet ;) Senaste veckan har det inte gått att lägga ifrån sig Elias alls. Han vill vara nära hela tiden. Men sedan i fredags har han ändrat sig och nu kan han ligga för sig själv i lugn och ro, precis som första veckan av hans liv. Det där kommer säkert ändra sig igen flera gånger om. Idag är en sådan dag med mycket tid och det känns ovanligt. Jag har egentligen flera små projekt att greja med, men just nu orkar jag inte ta tag i något. Jag känner mig trött och seg, ja vi är trötta alla tre. Nää det får nog bli en kväll i soffan. Vill kolla på senaste Disney-filmen Frozen som alla säger är så bra! Men först har jag en liten kille som vill ha mat och sen ska jag själv få i mig lite middag hade jag tänkt. Ha en fin kväll!   


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0