Gravidfotografering

Vet inte om ni minns att jag för 5 veckor sedan skrev att jag och Simon skulle iväg och göra något vi aldrig gjort förut? Nu kan jag berätta vad vi gjorde och det var så att vi var på en gravidfotografering. Jätteroligt! Det var både spännande, kul och lite nervöst.
 
Fotografen heter Jonna och hon var jättetrevlig och duktig! Spana in hennes hemsida här:
http://www.jonnanimonius.se/
 
Jag är jätteglad att vi gick på denna fotografering. Man är ju inte gravid så ofta i livet så det blir underbara minnen att spara! :) Här är några av bilderna hon tog på oss och magen i vecka 39:
 
Tänk att det var du som låg där inne Elias! 
Så ofattbart när man tänker på det nu. Att en hel bebis får plats på en sådan liten yta. Att det kommer ut en helt färdigutvecklad liten människa och att allt bara fungerar. Helt fantastiskt!


Kommentarer
Sandra Svensson

Älskar sista bilden :)
Guld värt att ha en massa kort från den tiden!
Lilla pojken är så bedårande också :) ❤️
Kramar

Svar: Tack Sandra! Ja foton är verkligen mitt sätt att minnas! :) Kram
Emelie Ceder

2014-03-06 @ 16:42:06
URL: http://cutespace.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0