Tjötmostrar

Det blev aldrig att vi åkte iväg på gudstjänst och handling i söndags. Vi var så trötta och sega. Elias bara sov och åt hela dagen så jag befann mig mest i soffan med honom. Jag var i ett sådant där läge då jag kände mig uttråkad men inte riktigt orkade hitta på någonting. Jag försökte ta tillvara på dagen och vila, men eftersom det inte var tanken att vi skulle vara hemma och vila kunde jag inte slappna av. Haha så typiskt mig! Man måste ju planera in när man ska ha en ledig dag. Det kan inte bara bli så spontant. Nej nej. Till slut gav jag med mig och tittade på "The lucky one", allt för längesedan jag såg den nu!  
Igår var en bättre dag. Solen sken och jag fick hitta på någonting! Först kom Emma hem till mig. Vi käkade lunch, gick en sväng hem till henne och sen en promenad i vårt fina natursköna område innan vi gick tillbaka hem till mig där Alexandra anslöt! Jag fick en jättefin bukett blommor!! Det blev lite fika och tjöt, Elias stod på Emmas höggravida mage, innan Emma sa hejdå och knallade hem. Alexandra, Simon och jag åt middag och sen fortsatte vi tjöta tills klockan plötsligt var tjugo i tio. Man fattar inte att det redan är kväll när det är så ljust ute! En helt klart bra dag helt enkelt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0