Sommar i småland

 
 
Vi hade några riktigt härliga dagar hos släkten i småland helgen innan midsommar med vackra, ljusa sommarkvällar och mycket god mat! Mitt kusinbarn tog studenten en strålande solig lördag. Det bjöds på ett fantastiskt buffébord och underbara bakverk! Massor av folk och trevliga pratstunder med kusiner och kusinbarn! Jag och Simon firade 8 år på söndagen. På söndagskvällen åkte Simon hem eftersom han skulle jobba i veckan. Hans familj kom och hämtade honom eftersom de ändå var på Nyhem en knapp timma bort. Jag och Elias stannade kvar tills tisdag eftermiddag. På vägen hem satt vi i kö i 55 min pga en olycka. Tyvärr var Elias vaken då och han tyckte inte det var kul att sitta still. Men han var så duktig ändå och till slut kom vi hem! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0