Picknick och kalas

Då har vi kommit fram till sista dagen på vecka 29. Det var ännu en solig och varm sommardag. En sådan där dag då allt skulle hända på samma dag. Medan Simon tog bilen upp till Kungälv för att ha ljudet på gudstjänsten, tog jag och Elias bussen till Slottsskogen där vi hade picknick tillsammans med några vänner som jag gått i samma gymnasieklass med. Tänk att det är 7 år sedan vi tog studenten i år! Man börjar änna bli gammal ;) Det är roligt att mötas då och då och höra hur det går i livet. En av dem fick en liten tös i april! Roligt för mig och Elias att träffa ännu en bebis denna vecka! En riktig liten goding! Simon kom med bilen sen när han var klar i Kungälv.

Direkt efter picknicken åkte vi vidare på kalas för Tove! Där bjöds det på supergoda grillade hemgjorda hamburgare, rulltårta som jag till min stora glädje kunde äta, prat och mys!
 
Supermysig dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0